Welkom bij accuden.nl, de specialist in laptop accu's en adapters!

Waarom accuden.nl ?

  • 100% Klanttevredenheid
  • 15+ Jaar ervaring
  • 1.000.000+ klanten
  • 1 jaar garantie, 30 dagen niet goed, geld terug garantie !
  • Hoge kwaliteit, staat garant voor de kwaliteit!
  • Lage Prijzen, Direct Van De Producenten!
  • Veilig en makkelijk betalen
  • Snelle Levering, Met de beste internationale logistieke bedrijven als partner, verzendt aan meer dan 200 landen wereldwijd.
Categorie

Capaciteit ,Voltage

Topdrukte: Aan het wachten op een pakketje? PostNL reageert

PostNL kampt nog steeds met enorme drukte. 'Dit komt voornamelijk door de lockdown. We doen ons best om alle pakketten zo snel mogelijk te bezorgen. Een deel is later, sorry', zo meldt het bedrijf.

PostNL liet begin december al weten dat het 'drukker is dan normaal', maar door de daarna afgekondigde lockdown houdt de drukte aan.

Sluiting niet-essentiële winkels
Op de website wordt uitgelegd dat de sluiting van niet-essentiële winkels tot een stijging van de online aankopen heeft geleid, bovenop de hoge volumes van eerdere weken. Naast de enorme hoeveelheid pakketten (1,7 miljoen) worden er ook nog eens 14 miljoen poststukken verstuurd.

Nieuwe maximumcapaciteit
'Dit kan betekenen dat een pakketje er langer over doet. De maandagen in januari rijden we alsof het een dinsdag is. Normaal is de maandag een wat rustigere dag, maar nu is het alle hens aan dek om met extra mensen en vrachtwagens ons proces op te rekken.'

Hierdoor hebben we de nieuwe maximumcapaciteit bereikt, verklaart woordvoerder Heleen Makkinga. Het postbedrijf heeft de capaciteit met meer dan 70 procent opgeschaald in vergelijking tot een gewone dag begin 2020. 'Maar we zijn natuurlijk niet van elastiek. We doen geen concessies aan de coronamaatregelen.'

Daarnaast is het aantal pakketten dat webshops kunnen aanleveren begrensd. 'En daarmee zitten we op 1,7 miljoen pakketten per dag. Om een beeld te schetsen: normaliter zitten we op 900.000 pakketten. 98 procent van de pakketjes wordt op de beloofde dag bezorgd en 2 procent niet.

Verzoek aan consumenten
De organisatie heeft gezien de drukte meerdere verzoeken aan klanten. Indien je een pakketje wilt retourneren, wordt er vriendelijk verzocht dit pas vanaf morgen, 8 januari, te doen. 'Uiteraard als jouw retourtermijn dat toelaat. Wij hebben webwinkels gevraagd hun retourtermijnen te verlengen.'

Ook wordt er verzocht om geen contact op te nemen met de klantenservice, tenzij het écht nodig is. Bijvoorbeeld als het gaat om rouw- of medische post. Het bedrijf maakte eerder al bekend dat belangrijke post, zoals rouwpost en medische post, voorrang krijgt. 'Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat deze niet wordt bezorgd.'

Hoelang houdt de drukte bij PostNL nog aan?
Makkinga kan niet vertellen hoelang de drukte bij PostNL nog aanhoudt. 'Het heeft alles te maken met hoe het verder gaat. Ik denk dat heel Nederland daarop zit te wachten.'

Laatste nieuws


  • Pour-batterie.com
  • Akkusmarkt.de
  • denchi-pc.jp
  • Batteryforpc.co.uk
  • bateríasadaptador.es

Copyright © 2024 www.accuden.nl , Inc. All rights reserved.

Veilige betaling