Welkom bij accuden.nl, de specialist in laptop accu's en adapters!

Waarom accuden.nl ?

  • 100% Klanttevredenheid
  • 15+ Jaar ervaring
  • 1.000.000+ klanten
  • 1 jaar garantie, 30 dagen niet goed, geld terug garantie !
  • Hoge kwaliteit, staat garant voor de kwaliteit!
  • Lage Prijzen, Direct Van De Producenten!
  • Veilig en makkelijk betalen
  • Snelle Levering, Met de beste internationale logistieke bedrijven als partner, verzendt aan meer dan 200 landen wereldwijd.
Categorie

Capaciteit ,Voltage

Consumentenbond: 'Transavia blijft om de hete brij heen draaien'

'Luchtvaartmaatschappij Transavia geeft er geen enkele blijk van zijn klanten serieus te nemen of hun rechten te respecteren.' Dat stelt de Consumentenbond. Veel klanten maken zich zorgen over geannuleerde vluchten. De antwoorden van het bedrijf zijn desondanks 'vaag, tegenstrijdig en in sommige gevallen ronduit onwaar'.

De bond meldt dit naar aanleiding van een gesprek met de luchtvaartmaatschappij op 16 juli jl.

Ruim 300 klachten
De organisatie heeft de afgelopen tijd veel klachten binnengekregen over Transavia. Zo zijn consumenten ontevreden over: het uitblijven van terugbetalingen, het niet ontvangen van vouchers en onterechte kosten die in rekening worden gebracht voor omboeken.

Ook de slechte bereikbaarheid van de klantenservice vormt een bron van ergernis. Op het klachtenforum zijn inmiddels al ruim 300 klachten geuit over het bedrijf. Ook bij Radar komen klachten binnen over onder meer de slechte bereikbaarheid van de klantenservice en geannuleerde vluchten.

Onwaar en onduidelijk
De luchtvaartmaatschappij verklaarde tijdens het gesprek onder andere dat passagiers kosteloos kunnen omboeken als hun vlucht is geannuleerd. 'Toen wij echter de proef op de som namen, bleek dat Transavia wel degelijk kosten in rekening brengt.'

Alhoewel Transavia aangaf dat de capaciteit van de klantenservice is opgeschroefd en reizigers sinds kort via de website een restitutie kunnen aanvragen, werd op andere vragen geen concreet antwoord gegeven.

Teleurgesteld
Sandra Molenaar, directeur Consumentenbond, is om die reden dan ook teleurgesteld. 'Transavia blijft om de hete brij heen draaien (...). Dat voelt heel onbevredigend. Voor ons, maar vooral voor alle gedupeerde consumenten.'

Verdere stappen ondernemen
De bond houdt de situatie nauwlettend in de gaten en onderzoekt de mogelijkheid om individueel of collectief stappen te ondernemen tegen het bedrijf.

Laatste nieuws


  • Pour-batterie.com
  • Akkusmarkt.de
  • denchi-pc.jp
  • Batteryforpc.co.uk
  • bateríasadaptador.es

Copyright © 2024 www.accuden.nl , Inc. All rights reserved.

Veilige betaling