Stalking door IncassoPartners voor onterechte vordering
Eind vorig jaar Jas besteld bij Wish, jas 2 weken voor verwachtte leverdatum blijkbaar al door postnl aangeboden maar ik was niet thuis en pakket is naar postkantoor gegaan. Hier heeft het 2 weken gelegen en is retour China gegaan. Tegen de tijd dat ik me afvroeg waar het bleef zag ik op t&t dat het alweer terug was is China. Klaar zou je denken. Tijd niets meer gehoord tot ergens Juli dit jaar bericht kwam van incassoPartners. Met hun gebeld en uitgelegd, zij vertelde mij contact op te nemen met Wish zodat zij de vordering konden sluiten. Nou, Wish is dus amper bereikbaar en na 6 mails zonder fatsoenlijk begrijpbaar antwoord gemaild naar incassoPartners incl bewijsstukken dat ik het pakket nooit ontvangen heb. Sindsdien stalken ze mij telefonisch en via email met als klap op de vuurpijl de laatste mail met aankondiging gerechtelijke procedure. Zelfs in de Wish app is het pakket retour.