Simyo voor de 17e keer de beste mobiele provider volgens de Consumentenbond!
Wat een mooi nieuws! De Consumentenbond heeft mobiele providers getest, en wat blijkt? Simyo komt samen met KPN als beste uit de test! Daarmee is Simyo voor alweer de zeventiende keer de beste mobiele provider van Nederland. Daar zijn we heel trots op en daarom vertellen we je graag waarom de Consumentenbond ons de beste vindt.
Over de beste mobiele provider award
beste mobiele provider award consumentenbond simyo
Het consumentenpanel van de Consumentenbond beoordeelt elk kwartaal mobiele providers. Dit panel bestaat uit ruim 8000 leden die providers aan de tand voelen. Dit doen ze onder andere op de kwaliteit van het mobiele netwerk, storingspercentage, administratieve problemen en algemene tevredenheid. Simyo is nu voor de zeventiende keer de beste mobiele provider van Nederland. De toetsingscriteria op basis waarvan dat is bepaald zijn als volgt:
Oordeel bellen onderweg
Oordeel bellen binnen
Oordeel bellen buiten
Ontvangen en versturen sms
Oordeel internet onderweg
Oordeel internet binnen
Oordeel internet buiten
Algemene tevredenheid
Voorwaarden
Problemen bellen en sms’en
Problemen internet
Problemen administratief
Waarom vindt de Consumentenbond Simyo de beste mobiele provider?
beste mobiele provider consumentenbondhoogste cijfer simyo
Het kiezen van de beste mobiele provider is dus zeker geen nattevingerwerk. Simyo is de beste omdat ons gemiddelde cijfer het hoogste is. Ook komen we bij de meeste toetsingscriteria als beste uit de bus. Lees hieronder hoe we scoorden!
Het beste in bellen
Simyo krijgt de hoogste rapportcijfers voor bellen. We krijgen voor bellen onderweg, bellen binnen en bellen buiten respectievelijk een 8,8, 8,5 en 8,8. Dit betekent dat onze klanten, of ze nu Prepaid of Sim Only gebruiken, de beste belervaring van Nederland hebben. Daar zijn we best trots op!
Het beste mobiele internet van Nederland
beste mobiele internet simyo consumentenbond beste mobiele provider nederlandNaast bellen scoort Simyo ook het beste met mobiel internet. Zo hebben we een zeer laag storingspercentage van 1,8 procent en zijn onze cijfers voor mobiel internet het beste. Voor internet onderweg, internet binnen en internet buiten krijgen we drie prachtige cijfers: een 9, 8,7 en 8,8. Ook dit doet niemand ons na. Wow!
Hoogste algemene tevredenheid
hoogste algemene tevredenheid simyo beste mobiele provider nederland consumentenbondWe zijn er trots op dat bellen en internetten bij ons zo goed beoordeeld wordt. Maar het trotst zijn we toch écht op het feit dat, van alle onderzochte providers, onze klanten het meest tevreden zijn met hun provider. We krijgen voor algemene tevredenheid namelijk een schitterend cijfer: een 9,7. Op naar de perfectie!
Volledige uitslag beste mobiele provider award Consumentenbond oktober 2019
Hieronder staat de volledige uitslag van de award voor beste mobiele provider van Nederland. Deze gaat over de test van de Consumentenbond over de periode augustus tot en met oktober in 2019.
Trots op heroveren award
“Het vorige kwartaal was Simyo volgens de Consumentenbond niet de beste mobiele provider. Daarom zijn we extra trots op het heroveren van deze prijs”, vertelt onze General Manager, Bart van den Berg. “Volgens het onafhankelijke panel van De Consumentenbond zijn we nu voor de zeventiende keer de beste mobiele provider. Een hele eer en iets om elke keer weer trots op te zijn. Ook zijn we trots dat we deze mooie award delen met ons moederbedrijf, KPN. We vinden het fantastisch dat onze klanten ook zo blij met ons zijn, getuige de schitterende 9,7 voor algemene tevredenheid. En als onze klanten zo blij zijn, dan zijn wij dat ook! We blijven hard werken om de beste te blijven, dus hopelijk scoren we de volgende keer nóg beter.”