KPN Digitenne: huur betalen over kastjes die we al hadden gekocht?
Ik heb een digitenne abonnement al sinds 2009, de bijbehorende kastjes moest je zelf kopen, je kreeg het recht om 3 kaartje te hebben . Deze hebben we ook gebruikt.
Naderhand hebben we een 3 in 1 abonnement genomen van KPN daarbij was digitenne gratis inbegrepen geen probleem. Al die jaren goed geweest, de totale kosten van TV kijken bellen en internetten gingen fors omlaag (we hadden Ziggo).
Afgelopen Augustus moesten we de kaarten/kastjes OMRUILEN, KPN had bedacht het moet in HD, toen moesten we ineens huur gaan betalen over onze eigen kastjes en, omdat we 3 insteek kaartjes hadden,...... u raad het zeker al.
We hadden geen keus, dus hebben we er maar 2 terug gegeven. Moeten we nog steeds voor 1 kastje huur betalen omdat we al 2 HD kastjes hadden van het 3 in 1abbonnement.
We vinden het van de gekke, huur gaan betalen over kastjes de we hadden gekocht,
Ze hebben zelf geen voorstel gedaan. We hebben een administratieve fout gemaakt en, gewoon betalen of beter gezegd we innen het automatische.
Wij vinden het niet in de haak of dit is gewoon . . . . . . . . vul zelf maar in.
Ik denk dat KPN de gelegenheid heeft aangegrepen om huur te gaan innen over kastjes die niet verhuurd waren.
En bellen erover helpt niet "het is nu eenmaal zo" zeggen de helpdesk medewerkers, en een had wel een voorstel, dan schrappen we toch de digitenne. Nu daar moeten we nog even over na denken.
Misschien toch weer Ziggo en alleen Ned. 1,2,3. op digitenne. En van de zomer een onbeperkt data abonnement of een schotel.
Vriendelijke groet
Hannes,