Contract Tele2 na verhuizing niet stopgezet
Door een fout van Tele2 betaal ik nog voor mij oude adres tv en internet.
Sinds 6 juli 2018 ben ik verhuisd. Ik had dus een abonnement lopen van Tele2. Dit ging maandelijks van mijn rekening af. Toen ik eenmaal verhuisd was kreeg ik een hele nieuwe modem en moest mijn contract vernieuwd worden. Sinds juli 2019 heb ik het opgezegd. Echter bleek dat ik een jaar lang extra heb betaald voor nog mijn oude adres. Hierbij zijn incasso kosten in rekening gebracht en een aantal keren aansluitkosten. Ik heb contact met tele2 maar ze zijn er maar erg vaag over. Aansluitkosten worden niet meer vergoed en ook mijn incasso kosten niet. Ze kunnen niet duidelijk zeggen wanneer ik gebeld wordt om alles door te nemen wat ik van mijn eigen geld terug moet krijgen. Tegemoetkoming kan ik vergeten. Er worden beloftes gemaakt die ze niet na komen. Ik blijf bezig en wil weten wat mijn rechten zijn.