Otto rekent extra voor late betaling tijdens vakantie
Net voor mijn vakantie heb ik enkele kledingstukken voor de vakantie bij Otto besteld. Normaliter betaal ik altijd meteen. Nu heb ik schijnbaar een andere optie aangeklikt. Bij thuiskomst na 5 weken Zuid-Amerika en check emails zag ik dat Otto naast de kosten van de kleding meteen € 20 aan kosten in rekening gebracht had. Vanwege te laat te betalen (€ 10 per maand!!). Ik heb Otto uitgelegd dat ik door vakantie niet mijn emails kon lezen en niet wist dat ik nog betalen moest. Heb meteen het bedrag van de kleding betaald. Reactie klantenafdeling: "had u maar voor de vakantie kenbaar moeten maken" "U moet de kosten betalen" inmiddels € 30 kosten. In alle redelijkheid en billijkheid. Dit is toch zeer klantonvriendelijk. Als ik dit als ondernemer zou doen, zou ik binnen de kortste keren mijn business kunnen stoppen. Zie ik het nou verkeerd? Hoe te handelen/ Ik ken een jurist en veel advocaten, maar die kosten meer dan deze kosten. Maar ik ben principieel tegen onheuse behandeling.