HEMA retour/ruilen zonder kassabon maar met factuur, lukt niet
5 september j.l heb ik bij het filiaal ..... in ,......een dameslegging 60 dernier maat 40/42a €5 gekocht. Bij thuiskomst viel de stof toch enigszins tegen en besloot ik het artikel te ruilen/terug te brengen. Helaas is mijn bonnetje zoek. Maar ik heb gelukkig wel de factuur digitaal, compleet met order nummer in mijn hema account. Ook het betaal bewijs heb ik op mijn rekening staan. Desondanks geeft het filiaal aan geen retour te kunnen maken. Na contact met de klantenservice werd verteld dat enkel een winkelbon geaccepteerd wordt.
Dat is toch niet juist? Ik kan namelijk met de account gegevens ( digitale factuur met order nummer en betaal overzicht) plus mijn bank afschrift wel degelijk aantonen dat ik het artikel in het filiaal heb gekocht en betaald. Sta ik dan niet volledig in mijn recht om het artikel te ruilen of te retourneren?
Om dit te bevestigen stuur ik u foto's van het account, met hierin order nummer, aankoopbevesting en een kopi van het betaal bewijs naar de HEMA klantenservice. Maar nog steeds geen reactie, via de telefonische klantenservice krijg ik eerst te horen dat mijn mail wel is aangekomen, maar een week later kan men niets, ook geen eerder opgenomen contact bij mijn gegevens vinden. Wat nu HEMA reageerde niet.