Welkom bij accuden.nl, de specialist in laptop accu's en adapters!

Waarom accuden.nl ?

  • 100% Klanttevredenheid
  • 15+ Jaar ervaring
  • 1.000.000+ klanten
  • 1 jaar garantie, 30 dagen niet goed, geld terug garantie !
  • Hoge kwaliteit, staat garant voor de kwaliteit!
  • Lage Prijzen, Direct Van De Producenten!
  • Veilig en makkelijk betalen
  • Snelle Levering, Met de beste internationale logistieke bedrijven als partner, verzendt aan meer dan 200 landen wereldwijd.
Categorie

Capaciteit ,Voltage

Advertentieabonnement Disney+ komt dit jaar naar Europa

In navolging op Netflix brengt ook Disney+ zijn advertentieabonnement uit in Europa. Voorlopig is het nog onduidelijk of het abonnement ook in België verschijnt.
Disney+ bracht het oude abonnement in 2022 naar de VS. Gebruikers krijgen daar korting op hun maandbedrag als ze voor de advertentieformule kiezen. Althans, korting: het gaat eigenlijk om de prijs van voor het ingaan van de nieuwe abonnementen. Disney+-klanten in de VS kregen voor de aankondiging namelijk te maken met een forse prijsstijging. Het abonnement mét reclames nam vervolgens de oude prijs aan van het plan zonder advertenties.

Welke strategie Disney in Europa verkiest, maakt het bedrijf niet bekend. Pas later dit jaar maakt de streaminggigant bekend hoeveel het abonnement met advertenties gaat kosten. Ook weten we dan pas welke landen dat abonnement aandoet. Hoewel het merk de formule in Europa uitbrengt, is het niet gezegd dat ook België en Nederland toegang daartoe krijgen.

Intussen blijft het afwachten of het reclametijdperk op een groots succes uitloopt. Netflix bleek zich eind vorig jaar miskeken te hebben: veel minder mensen namen een advertentieabonnement dan in eerste instantie beraamd was. Adverteerders besloten uiteindelijk een deel van hun gelden te recupereren, schreef marketingplatform Digiday.

Noodzaak voor Disney+
Disney+ ziet de nieuwe abonnementsvorm alvast als een noodzakelijke stap om verder te groeien en de omzet te doen stijgen. Enerzijds vangt het merk extra inkomsten via duurdere abonnementen, en anderzijds hengelt het extra gelden binnen via adverteerders.

Het merk zegt overigens niets te klagen hebben over het eerste kwartaal. Hoewel het bedrijf zijn abonneebestand met 4 miljoen leden zag krimpen (naar 157,8 miljoen abonnees), steeg tegelijk de vangst per Disney+-klant. De krimp is vooral te herleiden tot Hotstar-abonnees in Oosterse markten. Ook in de VS was een daling te zien, terwijl het aantal abonnees in andere landen juist steeg.

Meer omzet ondanks daling
De kentering bij Hotstar komt het bedrijf niet verkeerd uit. Elke abonnee van die dienst leverde het bedrijf 0,59 dollar op. Ter vergelijking: Disney+-klanten leveren ieder gemiddeld 6,47 dollar op. Het bedrijf zag de omzet van streamingsdiensten in het eerste kwartaal, inclusief ESPN+ en Hulu, jaar-op-jaar stijgen met 12 procent naar 5,5 miljard dollar. Onder de streep bleef er een winst van 659 miljoen dollar over.

Laatste nieuws


  • Pour-batterie.com
  • Akkusmarkt.de
  • denchi-pc.jp
  • Batteryforpc.co.uk
  • bateríasadaptador.es

Copyright © 2024 www.accuden.nl , Inc. All rights reserved.

Veilige betaling